Telefoonnummer

088 - 00 279 60

Actief sinds

januari 2018

 

Plaats gratis een opdracht

Wilko Thomassen
App-ontwikkelaar

Suneco biedt een brede programma van diensten aan, allen met betrekking tot softwareontwikkeling.

Wij zijn gespecialiseerd in de ontwikkeling van:
Mobile App's voor IOS, Android of Windows Phone op basis van Xamarin

Websites & Webshops hiervoor werken we met de volgende CMS-systemen: Umbraco, Sitefinity, Sitecore en U-Commerce

Maatwerkoplossingen in C#/ en .Net. Hierbij moet u denken aan koppelingen tussen systemen of maatwerk portalen, webshops etc.

Onze ervaren developers hebben kennis van de allernieuwste technologieën en kunnen adviseren bij het kiezen van de juiste oplossing voor uw bedrijf.
Vaak is het onderhoud van de systemen een ondergeschoven kindje. De visie van Suneco is dat het onderhoud van uw systeem juist erg belangrijk is. Hierdoor kunnen wij de levenscyclus van uw systeem aanzienlijk verlengen. Door uitgebreide monitoring en preventief onderhoud kunnen wij storingen voorkomen en zorgen dat uw bedrijfsproces niet verstoord wordt.

Onze werkwijze:
Om een passende (web)applicatie voor u te bouwen moeten er vele keuzes gemaakt worden. Daarom is het belangrijk dat we duidelijke werkwijze en projectfasering hanteren. Dit zorgt voor een efficiënte en snelle ontwikkeling.

Kennismaking
Wij vinden een goede samenwerking met de klant van belang en dit is mede bepalend voor het succes van het project. Het kennismakingsgesprek is een open en eerlijk gesprek waarin u uw wensen kenbaar maakt. Voor ons is er de mogelijkheid om extra informatie in te winnen. Aan het eind van het gesprek kunnen wij een eerste inschatting maken van de haalbaarheid van deze wensen.

Fase 0 Scope bepalen
Deze fase bestaat uit meerdere sessies waarin we met elkaar de wensen verder in detail uitwerken om zo te bepalen welke functionaliteiten er nodig zijn. Aan het eind van deze fase heeft u een duidelijk overzicht van alle specificaties in een backlog en een indicatie van het aantal sprints. Deze fase wordt apart gefactureerd. Hierdoor heeft u altijd nog de keuze om de applicatie ergens anders te laten ontwikkelen.

Fase 1 Afspraken vastleggen
In deze fase leggen we de afspraken vast over aantal sprints, scope en de wederzijdse verantwoordelijkheden en wordt er een voorstel gedaan voor onderhoudsplan.

Fase 2 Ontwikkeling
Deze fase start met de kick-off. Hier maakt u kennis met het complete development team en vindt er een briefing plaats zodat iedereen een helder beeld heeft van het project.

Bij voorkeur werken wij Scrum. Hierbij werken wij in sprints van 2 - 3 weken. Aan de start van de sprint is er een sprintplanning. U bepaalt hierbij de prioriteit van de te bouwen functionaliteiten. Samen met het development team wordt er gepland welke onderdelen er binnen de sprint vallen. Elke dag starten wij met een stand-up waarbij het development team in ongeveer 15 minuten bespreekt welke taken er opgepakt worden en of er nog problemen verwacht worden. Aan het eind van sprint presenteren wij u het gerealiseerde product in een demo en wordt er samen geëvalueerd wat er beter kan en wat er goed gegaan is. Dit proces wordt herhaald tot dat het project is afgerond.

Voordelen van deze werkwijze zijn:
Grip op het project door regelmatige updates
Betere kwaliteit van de software door dat u tijdig kan bijsturen als inzichten of prioriteiten wijzigen
Elke 2-3 weken een oplevering van een deel van het product

Fase 3 Live gang en beheer van de applicatie
Voor dat we live gaan leggen wij de afspraken definitief vast in het onderhoudsplan. Ondanks uitgebreide testen kan het zijn dat er nog enige "fine tuning" nodig is. In de eerste weken na live gang zullen wij de applicatie extra monitoren. Omdat we extra capaciteit vrij houden kunnen wij direct aanpassingen doorvoeren. Na deze fase zullen wij uw applicatie conform de afspraken van het onderhoudsplan monitoren en preventief onderhoud uitvoeren. Indien gewenst en afgesproken in het onderhoudsplan kunt u van ons een maandelijkse rapportage ontvangen, die een beeld geeft van de prestaties van uw applicatie.” Vanuit onze maintenance afdeling worden op uw verzoek eventuele wijzigen aan de applicatie doorgevoerd.

Wij werken voor gerenommeerde klanten als Heineken, Engie, Cito, Dr. Oetker en vele MKB-bedrijven.


Wilko Thomassen ontwikkelt op deze platformen


Wilko Thomassen ontwikkelt voor deze apparaten

Telefoon
Tablet
PC
Smartwatch

Referenties

ENGIE Market Prices App
Check-Net Tracker App
Innofeet Portaal App

Verder werken wij o.a. voor Heineken, Cito, Dr Oetker en vele MKB-bedrijven

Contact opnemen

Plaats eerst een opdracht waarover je wilt corresponderen.

Plaats gratis een opdracht